הקלטת שיר לאירוע באולפן הקלטות

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

אם אתם תוהים כיצד להקים אולפן הקלטות ביתי, כבר הודענו לכם, אך מאמר זה מיועד לאלו מכם שכבר העזו לעבוד והם חדשים לחלוטין המבקשים לבנות אולפן הקלטות ביתי פשוט. ניתן לפצל הקלטות שמע למספר רצועות באופן המתאים לביצוע מושב ההקלטות. מאמר זה ידריך אתכם בתהליך יצירת אולפן הקלטות ביתי טוב הכולל את כל הציוד הדרוש לכם. בין אם אתה כותב שירים המפיק קומפוזיציה מוגמרת להבטחת רישיון דיבוב, או להקה המקווה להגיש מוסיקה לחברת תקליטים, האולפנים נבדלים בין אם הם מיועדים להקות או להרכבים כמו תזמורות שמקליטות את עצמם מוסיקה או להקליט פסקול נלווה. אולפנים רבים יצטרכו להעסיק מהנדסי סאונד מקצועיים למוסיקאים להקליט אולפנים שניתן להזמין כקטעי גיבוי להקלטות חיות. באולפני הקלטות מסוימים ניתן להשתמש כדי להקליט הופעות חיות של קונצרט או אירוע מוזיקלי אחר, כמו גם את פסקול לסרט, תוכנית טלוויזיה, משחק וידאו, קליפ או אפילו סרט. מקומות אלה זמינים לעיתים במשך שעה ביום להשכרה למארחים מקומיים, מה שמספק דרך קלה להזמין אולפן הקלטות משלך.

אולפנים מסוימים מציעים גם מסיבות לילדים ולמבוגרים שבהם תוכלו להקליט רצועות קריוקי או קליפים משלכם

זכור כי השכרת אולפנים יכולה להיות עד 5 דולר לשעה או עד שעה וחצי ביום, כך שזו יכולה להיות ההזדמנות המושלמת להפעלת הקלטות בחינם עם חברים, משפחה וחברים.

דבר מגניב נוסף שיש מחשב נייד בסטודיו שלך

הוא שאתה יכול לקחת את המחשב הנייד שלך לחנות מוסיקת שמע ולחבר רמקולים שונים כדי לראות איך המוזיקה שלך נשמעת. ראיתי גם הרבה ערכות הקלטה ביתיות שנבנו כדי לשמור על עצמן כמערכות הקלטה אולפניות רשמיות. אם אתה פשוט רוצה להקליט קטעי רעיון, קיימות מספר מערכות הקלטה ביתיות שזמינות.

אתה מקבל אודיו באיכות גבוהה בסביבה נוחה ומבוקרת

והאולפן שלך מסוגל לבצע הקלטות דיגיטליות באיכות גבוהה עם חדר חזרות וביצועים קווי הכולל ציוד ערבוב, ציוד הקלטה ומיקס, חדר הקלטות ו מערכת קול. האולפן מספק גם חדר אימונים למדריכים ולסטודנטים של ביצועים לביצוע פרויקטים של הקלטות עם צוות, סטודנטים ומהנדסים. אולפני הקלטה מציעים מגוון רחב של מתקני הקלטה לראיונות ופגישות פרטיות שיש להקליט.

במידת האפשר

אמנים ומהנדסים מוזמנים להשתמש בסטודיו B או בסטודיו A, אך כאשר אתם מזמינים עותק פיזי של ההקלטה שלכם, צפו להעתק בצורה של הקלטה דיגיטלית של ההקלטה באיכות גבוהה פורמט דיגיטלי. אם האולפן שלך לא מציע מדיה להקלטת וידאו, האולפן יסנכרן את הצליל שהוא משמיע עם הקלטות הווידיאו שמספקים המבצעים. ניתן לבקש הפעלות ניידות להקלטת עבודות אנסמבל באולפן או באתר בבית הספר שלנו למוזיקה ותיאטרון. הקלטות אנסמבל גדולות שמורות לשנה האקדמית לספריית המוסיקה, הזמינה בארכיון אולפני ההקלטות.

אתה יכול לאשר הקלטה של ההופעה שלך או של אמן אורח על ידי שליחת דואר אלקטרוני ל- recordingstudio @ columbusstate.edu או להתקשר ישירות לאולפן ההקלטות בטלפון (706) 649-1900.

אם אתם מחפשים מקום מקצועי ואיכותי להקלטת האלבום הבא שלכם

שאלו כמה עולה לשכור אולפן הקלטות כדי לעודכן ציוד ומכשירים. ישנן סיבות רבות אחרות להזמין אולפן הקלטות, החל מהקלטת פודקאסטים וספרי שמע וכלה בהקלטה עבור הפודקאסט או ספר האודיו שלך. הגורם החשוב ביותר בשכירת אולפן הקלטות הוא סוג החדר שתבחרו.

אולפן הקלטות באולם רסיטל קסטר מציע אודישנים

אפליקציות, הקלטות ארכיון והפניה למרצים וסטודנטים. ניתן לאכלס את Semi-Pro Studio במקומות שונים ובדרך כלל יכול להכיל כמה מוזיקאים שיכולים להקליט בו זמנית. השתמשתי בסטודיו A כדי לתכנן קורס בחדר 15 של MBII ולעקוב אחר מפגש שדרש פסנתר בחדר ייעודי.

אולפני הקלטות מוקדמים היו מתקנים פשוטים מאוד

למעשה חדרים אטומים לרעש שבודדו את המבצעים מרעש חיצוני. אולפני רדיו דומים מאוד לאולפני הקלטות, אלא שאולפני ההפקה אינם בדרך כלל באוויר, אלא אולפנים בהם מוקלטים ראיונות לשידור מאוחר יותר.

כיום יש מגוון רחב של תוכנות הקלטה ביתיות, וחלק מתוכנות הקלטת השמע הפופולריות כוללות את Ableton Live, Audacity, Soundcloud, Pro Tools, Abtablet ורבים אחרים.

אחד היתרונות של שימוש באוזניות בסביבת הקלטה חיה

הוא שכל מוזיקאי יכול להתאים את הרמה שלו. בעת הקלטה באותו חדר בו מקליטים הזמר והמתופף, סביר להניח שהתופים ייכנסו למיקרופון של הזמר, וזה בלתי נמנע בעת הקלטת שיר בו שני המוסיקאים מקליטים בו זמנית, גם אם הם נמצאים בחדרים שונים. .

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן