שיר ליום הולדת

שיר בהפתעה

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

אם יש דבר אחד בחיים המשותף לכולנו, זה בוודאי יום ההולדת שכולנו חוגגים אחת לשנה. חיות מחמד לא יודעות מתי חל יום ההולדת שלהן, אבל בקרוב הם יגלו שזה יום מיוחד מאוד, כשיקבלו שיר ליום ההולדת המיוחד שלהם. אם יש משהו בחיינו שיש לכולנו והוא יוצא דופן, הוא זה שעלינו לחגוג פעם בשנה את תאריך הלידה שלנו, כי אנחנו פשוט אוהבים ימי הולדת.
זה נפלא לנגן שיר ביום ההולדת של יקיריכם רק כדי להיזכר כמה החיים יפים, ולהזכיר להם שוב כמה הם אהובים. אם אינכם יכולים להיות נוכחים ביום ההולדת של היקרים לכם, דאגו שישמעו אתכם שרים לכבודם "יום הולדת שמח" בהודעת וידיאו אישית ומרגשת. זכרו לשמור על תוכן קליל, אך אם תחליטו להכין מצגת, תוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה מרגשת וייחודית יותר. גם אם זה לא יום ההולדת שלנו, הוא יכול להזכיר לנו אם אנו רוצים להתבגר.
מלבד השירים הקלאסיים קיימות מנגינות אחרות שיכולות לשמש כמוסיקת רקע עבור מצגת וידאו ליום הולדת. אם אתם רוצים לשיר בעצמכם או להקפיץ את האווירה עם מוזיקת קאנטרי, תוכלו לבחור באחד מבין השירים שלמטה.

במידה ואתם מתכננים לעשות זאת, השיר המפולפל והאנרגטי הזה חייב להיות ברשימת ההשמעה שלכם למסיבת יום ההולדת. נגנו אותו כי המילים שלו אפילו מדגישות שמדובר ב"יום ממש נהדר להיות בחיים", ו"אני חוגג את יום הולדתי".

תוכלו להתחיל במסורת חדשה לימי הולדת בכך שתעניקו לקטנים שלכם מצגת וידאו שתשקף כיצד גדלתם. השאירו אותה על שולחנו של חברכם לפני שתגיעו למשרד, לבית הספר או לעבודה, שלחו אותה בדרך לעבודה או לבית הספר, או שפשוט תציגו אותה על קיר המשרד שלכם.

צרו סרטון יום הולדת יפהפה לקטנים שלכם עם השיר, הקליפ האהוב עליך או אפילו שיר מועדף מסרט או תוכנית הטלוויזיה החביבים עליכם.

יום הולדת הוא ברכה חשובה, ומה יכול להיות טוב יותר מאשר לשיר שיר כדי לכבד ולאחל את הברכות שלכם? אם אתם חולי רכבים אמיתיים, דמיינו את הרכב שלכם מאחל לכם יום הולדת שמח, כשברקע מיניונים מזמרים "יום והלדת שמח!" ובלונים מתעופפים יחד עם לבבות, מה שהופך לאחד משירי הווידאו הטובים ביותר ליום הולדת. אם יש לכם הזדמנות, תוכלו אפילו לתכנת את הרכב שלכם כדי לאחל לאהובכם יום הולדת שמח.

לפעמים נדמה שלשיר "יום הולדת שמח!" דומה קצת לאמירה "לבריאות!". כמובן שישנן אלטרנטיבות, אבל אני נותר חסיד גדול של גרסת ה-"יום הולדת שמח!" של השיר הזה, והוא מאוד כיפי.

יש כאלה שיגידו כי הגיע הזמן לשנות זאת, מכיוון ש"יום הולדת שמח" מהווה סכנה ברורה לחברה שלנו. לכן אפרט לכם במתנה 5 דברים שתוכלו לעשות למען החוגגים את יום הולדתם.

למידע נוסף על אופן ההורדה של האלבום החדש, 'יום הולדת שמח' ("Happy Birthday" ) שזמין באייטיונס, ספוטיפיי, גוגל פליי ופלטפורמות נוספות אחרות (לחצו כאן).
באופן אישי, הייתי ממליץ על השיר הזה לכל מי שמסור לחברו. אם ברצונכם להתוודות על תשוקתכם בפני האהובים עליכם, יהיה זה השיר המושלם עבורכם. קחו את בת הזוג שלכם למקום ציבורי ותכננו לה סרנדה עם השיר הזה, או שתשתפו פעולה עם תקליטן המוסיקה כדי להשמיעו וכדי שאהובתכם תוכל להצטרף ולשיר לצליליו. בין אם אתם רוצים להרשים את מי שמצאה חן בעיניכם או לגרום לה להסמיק, תמיד תוכלו למצוא שיר מוצלח שיספק את כל זה.
אם אתם מחפשים אחר שיר שמעביר את המסר הנכון ובכל זאת מתאים לאירועים רבים ושונים, הקלטתי עבורכם את השיר למטה.

אם אתם רוצים להפוך את חגיגות יום ההולדת שלכם למיוחדות מעבר למסיבת יום הולדת, כדאי שתכללו את השיר הזה בפלייליסט המסיבות שלכם או אפילו ברשימת ההשמעה של משחקי המחשב או הקליפים האהובים עליכם.

לאחר שזכה לפרסום בשנת 2009, סרטון יום ההולדת הזה בהחלט יכול להעלות חיוך על הפנים. גרסת מיניון זו לשיר Happy Birthday המוכר מספקת עיבוד מתוק להפליא שכולנו נשמח לזמזם עבור חברינו הקרובים. אם אתם מחפשים "סיור יום הולדת" שיימשך כל חייכם, הוסיפו את פרם ( Perm) לפלייליסט שלכם. זהו שיר שמשרה אווירה כיפית ליום ההולדת, והא יכול לשמש גם כמוזיקת רקע לכל סרטון יום הולדת שתחליטו להכין.

אני חושב שזו המנגינה המושמעת ביותר בעולם, וכל תקליטן הגון יחזור אליה כשיכריז על יום ההולדת במיקרופון. אם אתם מחפשים שיר יום הולדת שמביא לכם תקווה, אהבה ואושר, האזינו לו.

השיר "Happy Birthday Sweet Sixteen" של ניל סדקה הוא כבר הרביעי שמגיע לעשירייה הראשונה והנכספת של להיטי הפופ. הוא נכתב על ידי אחותו פטי מילדרד היל, שהייתה מלחינה ומורה אמריקאית. לשיר המוכר "יום הולדת שמח" יש את כל הסממנים של שיר ילדים מהמאה ה-19, אך עם בתים ליריים חוזרים הוא עשוי להישמע מאיים יותר מאשר חגיגי. בלון המים מתפוצץ והשיר מסתיים ברקע של צלילי בלוני מים מתפוצצים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן