הכנת מצגת לאירועים

הכנת מצגת

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

הכנת מצגת לאירועים היא דבר חשוב, אבל בסופו של דבר איך מכינים אותה ואיך מציגים אותה באירוע? כל הטיפים לגבי הכנת מצגות לאירועים!

אם מתרחשת בעיה טכנית במהלך המצגת שלך, הישאר רגוע ותהיה מוכן להמציא תוכנית חלופית. אם השקופיות שלך נשמטות במהלך המצגת, יש לך מושג טוב כיצד הן ייראו בפורמט הסופי, באופן אידיאלי לפני שתציג אותן. אתה יכול לעזוב את הבמה ולחזור למקדש כדי להחליף את השקופיות במידת הצורך, או להישאר ולהישאר.

יש תוכנית גיבוי אם יש לך מכשיר שאינו עובד או אם הציוד שלך נכשל. אם יש לך בעיה טכנית במצגת שלך, כגון הפסקת חשמל או תקלה במחשב, אתה אמור להיות בתוכניות הגיבוי שלך. חשוב גם לצפות מראש ולהכין תשובה לכל אתגרים במצגת שלך שעשויים להתעורר במהלך תקופת השאלות והתשובות. תכנן את ההערות שלך חמש דקות לפני תחילת המצגת, הרגיע את העצבים ותכנן את התגובות שלך.

תרגול המצגת על טיימר יעזור לכם להישאר באופן קבוע בזמן המוקצב. קח הרבה זמן להתכונן ביסודיות, כי עומס של הרגע האחרון יגרום לך להיות עצבני במהלך המצגת. אם האירוע הוא וירטואלי, ההכנה והחזרה לקראת המצגות שלך יכולות לחכות עד לאחר שהתכוננת לחדר המצגות. התחל בהאזנה לעצמך, כולל השקפים שלך והסרטון הנלווה, והתכונן למצגות.

אם ההכנה מורכבת מלדבר עם קהל בחדר ישיבות פיזי, שלב זה דומה לזה של דובר המתכונן לאירוע וירטואלי. אם אין לך זמן רב להתכונן לנאום או למצגת, דילוג על תרגיל זה יכול לעזור לך להבהיר את הרעיונות שלך למצגת שלך. פיתרון נוסף יהיה עבור מארגנים גדולים יותר המחפשים דרך לחלוק את המצגת שלהם עם המשתתפים לפני האירוע. חשבו על דרכים להציג את המצגת בפני המשתתפים במהלך אירוע, למשל באמצעות Slide Share.

כשאתה מארח סמינר מקוון באמצעות ספק סמינרים מקוונים בשירות מלא, אתה יכול להתמקד במצגת ולא להסתמך על מנחה חי שיטפל בכל הנושאים שעלולים להתעורר בקרב הקהל. כדי להקל על החששות שלך מאיך עובדת פלטפורמת הוובינר, עליך לעבור הכשרה טכנולוגית לפני האירוע או לשכור חברת הפקת אירועים שתסייע למנחה להתמקד בתוכן המועבר.

היסוסו של המנחה, כולל שליחת המצגת לצוות הטכנולוגי ברגע האחרון, עלול להוביל לתקשורת לא נכונה, ולחשוף את הדובר בפני גפים מביכים ותקלות מיותרות. תכנון ותרגול של המצגת שלך מבטיח שהמנחה לא יוסיף יותר מדי פרטים או ישמיט דברים חשובים מכיוון שהזמן אוזל. ניתן לשפר את המצגת רק על ידי הנגשתה לקהל, אחרת כל עבודת ההכנה למופע תיעשה.

ניתן להימנע ממצב זה על ידי הפניית זמן להכיר את המקום ואת הציוד הזמין לפחות פעם אחת לפני המצגת. בדיוק כמו אירוע, על המנחה להשתמש בטקטיקות כדי להבטיח שמשתתפיו יישארו מעורבים לאורך המצגת. דאג לפתוח את חדר הישיבות ולצאת לטיול – עם מוסיקה והודעות קצרות כדי לרתק את הקהל. לפניכם תמרורים שמעניקים לקהל שלכם מושג ברור למה לצפות, כדי שיוכלו להירגע ולהתמקד במצגת שלהם, לא בהיבטים הטכניים של הנושא. כמו בדומה לאירוע פיזי, יש חשיבות מכרעת למצגת מוצלחת וגם למצגת עצמה שהדובר ירגיש בנוח ומוכן היטב.

כלים להצגת ועידה נראים בכל מכשיר והם מושלמים להוספת מגע אישי באמת למצגת שלך. מצגות בעל פה צריכות לכסות את הרעיונות והפרטים העיקריים של פרויקט התלמיד, אך תלוי בסוג המצגת תוכלו להוסיף סוג של עזרה חזותית. עזרי חזון אמורים לעזור להדגיש את הנקודות החשובות ביותר, אך לא להעמיס על המצגת ולהימנע מצירוף מצגת מסיפון ישן. התחל עם הנרטיב ובנה עליו את המצגות שלך, ואם אפשר, קצת מידע רקע.

אם אתה מציג בפני קהל על גבי מסך ענק, מדוע לא להעביר את המצגת שלך למכשיר שהוא מחזיק בידיו? אתה רוצה לראות הכל כשאתה מבקש את זה, לא רק את מה שאתה מציג. אני חוזר לחלוק כמה מהמחשבות שלי על החשיבות של כלי הצגה חזותית למצגות בכנסים ובכנסים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן