שיר בהפתעה לבר מצווה

שיר בר מצווה

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

טרייסי ג'ורדן וטרייסי מורגן הלכו נפשי לאורך נתיב הזיכרון לשיר מסיבות חדש ומסוים שזיכה אותם בשיא זהב לבר מצווה של איש זאב, אבל אוי, יש משהו חדש. הסרטון ביוטיוב ל"הזמנה "מציג טקסט מלכה שנכתב לאחרונה על נער בר מצווה שמבקר בבר / שול של אביו בעיר ניו יורק, שקרה לפני שנים. הראפר הוא יהודי, כפי שמתואר בקליפ שלו "HYFR". "למעשה, ה- BarMitzVah שלו. הוא שוחרר בקיץ 2009, רק כמה חודשים לפני הבר שלו – מאזאן, וזה קרה לפני שנה שלמה, אז אוי.

ברמה אחת, הסרטון הוא בר בר מצווה שמדגיש את הבר במקום המאסאן, אך מצד שני, זה כמו לראות שלושה בחורים שיכורים קופצים על כיסא בבר / בת מצווה.

דרייק מוקף כעת בחברים שחורים בעיקר יש עוגה בצורת תורה אחת אומרת: "שמח מחדש – בר מצווה. קרא עכשיו:: אם הוזמנת לבר מצווה של ג'ורל, אתה בטח כבר יודע במה מדובר.

כדי לעזור לכם להגשים את חלומותיכם, הקמנו כמה דברים מגניבים שתוכלו לעשות בת המצווה שלכם. בואו לקבל שולחן הוקי אוויר לבר / בת מצווה של ילדכם, או יותר טוב, שולחן הוקי אוויר.

השיר הזה מושלם לבר מצווה, כי המקהלה מתחילה ב"אני יכול לספר לכל אחד מה אני רוצה. " אני גבר "ועם הקצב האופטימי והמילים הנינוחות, השיר הזה יהווה את ההיכרות המושלמת לבת המצווה של ילדך, או אפילו לשלך. ערב" מאת טרייסי ג'ורדן יוצא על ידי גפן רקורדס ובוודאי יביא את האורחים שלך אל רחבת ריקודים. זה השיר לאלו מכם שרק רוצים לחגוג, בין אם זה הבר מאזאן הראשון או השני שלכם או סתם מסיבת יום הולדת לעצמכם.

תקליטן לבר מצווה הוא דרך נהדרת להוסיף תבלין למסיבה ולהוריד אנשים מרחבת הריקודים ולרוח האירוע.

לאחר מכן, עליכם לשאול את עצמכם האם אתם מסוגלים לקבל בקשות ממשתתפי בר המצווה ולדון במוזיקה מראש. בקשו סימוכין או פרטי קשר בכדי לוודא שתקבלו את התקליטן המושלם לבר מצווה לאירוע שלכם.

זו סוג של תוכן המשלב שניים מהדברים האהובים עלי ביותר: שיווק מוסיקה ומדיה חברתית. אני שולח ללקוחותיי בר בת מצווה נערצת, שמתחילה בשיר מאחד השירים החשובים בתולדות היהדות.

טרייסי מגלם את רוחו של ילד קטן שעסוק בהכנות לבר המצווה שלו, ונשלף לי הפסוק הראשון. בטוויסט בלתי צפוי לחלוטין, החלטתו של באדי לקחת שיעור בר-מיץ ווה כמתנה מפתיעה לאמו מוכיחה את עצמה כגולת הכותרת של הערב. אמה של ברברה החליטה להשתמש בסונאס בר בת מזאלה שלה כדי להעלות את הופעת הבכורה שלה כזמרת.

ראשית, יכולתי להסביר מדוע דרייק בחר שיר על בר מצווה כמתנה מפתיעה לאמו, אבל לא כל כך בשבילי. בהתחלה חשבתי שאני לא בן 12 או 13, אבל אני חושב שאגיב אחרת כשאבין שהפכתי לאותו אדם כשאני הולך לבר או למסיבת בת מצווה.

אז כשמדובר בבר מצווה שלך, קח את הזמן ופעל לפי העצה שלי כדי לבחור את רשימת ההשמעה הטובה ביותר למוזיקה עבורך ועבור האורחים שלך. אולי לא תרצה לכבות את זה, אבל תן לו את ההזדמנות להישמע מתישהו בלילה. זה היה כשבחרתי את השיר לפלייליסט שלי לבר מצווה, ואני כל כך שמח שעשיתי את זה!

זכור שהשירים נמשכים בדרך כלל 3-4 דקות, אז הרשה לעצמך כמה זמן אתה מבקש מהתקליטן שלך לבר מצווה לבדר אותך. הדרך הטובה ביותר לגרום לאורחים לשחרר את הטלפונים שלהם היא לתת אותם! זכור כי השיר נמשך בדרך כלל 3 עד 4 דקות, אך עדיין הוא מזכרת קטנה ומעולה לאורח שלך! הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כשכותבים פלייליסט מקדים לברמיץ וההג'יי הוא שעליך לשקול כמה זמן יש לך בפועל.

הרבה מהשירים שכתבתי מיועדים לבר / בת מצווה, אבל זה לא חייב להיות. יש הרבה שירים שכתבתי שהם קצת שונים מהשירים הסטנדרטיים לבר מיצר והבה. החבילה הגדולה ביותר נקראת חבילת טוני וכוללת כתיבת שיר לאחד האמנים האהובים עליי, טוני בנט, והבאת שם גדול להשמעת השיר באירוע.

מצא תקליטן לבת מצווה עם הטעם שאתה רוצה, שתואם את החזון שלך ומספק בידור פנטסטי למסיבה. תקשורת עם התקליטן מבטיחה שכולכם באותו עמוד, מה שעוזר לבר / בת שלכם מיצר ולהבה להתנהל בצורה חלקה יותר וגורם לאורחי המסיבות לחשוב על מוזיקה וריקודים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן