הפקת שיר או קליפ משפחתי לאירוע

קליפ לאירוע

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

רוצים לעשות שיר או קליפ לאירוע? יש לכם אופציה להקליט שיר באולפן ואז לערוך סרטון וידאו קליפ שיהיה מצגת או סרטונים ולאחר מכן לתת את הקובץ במתנה לחוגג או לחוגגת או אפילו להקרין את זה באירוע מיוחד!

אם אתם רוצים לערוך מסיבה או סרטון לאירוע כמו לפנסיה, בחרו שיר קצבי ואופטימי ובחרו בכאלה שנהנים ואווירה נינוחה. מצאתי שיר באינטרנט בשם "להישאר צעיר לנצח", או מנגינה קליטת מצחיקה של TikTok שזכתה לפרסום רב. שיר פנסיונרים מצחיק הוא התאמה טובה למסיבות, אירועים או סרטונים שיש לכם לפנסיה. למי שרוצה לקבל את ההרגשה העליזה והמבדרת הזו, זה השיר עבורם, במיוחד אם יש להם חוש הומור מטופש.

כדאי שיהיה לך גם שיר קלאסי ואיטי, שרוקדים אותו מיד לאחר האירוע. משך המוזיקה שלך צריך להתאים פחות או יותר למשך הצגת המצגת או הקליפ שלך. אם יש לך מושג לגבי האורך המשוער של המצגת, תעריך את הכמות הנכונה של תמונות וסרטונים שבהם תרצה להשתמש. אם זה לוקח יותר מ-15-20 דקות, זה יותר כמו סרט תיעודי, אבל אם אתה רוצה להציג סרטון ארוך יותר, נסה לסיעור מוחות כדי לחלק אותו לפרקים או פרקים.

שקול את התנהגותך ביחס לארבעת הגורמים הללו ונסה להשתמש בשירים ייחודיים לעסק שלך ומשקפים את הסיפור שאתה מנסה להעביר. אל תמכור את האנימציה או השיר שלך למטרות רווח, אחרת ככל הנראה תושפע מהשוק של השיר המוגן בזכויות יוצרים שלך.

כמו כן אפשר לעשות קליפ לפי נושאים – למשל ליצור סרטון פארודיה של מלחמת הכוכבים, שיהיה מדהים למדי בהקשר שיווקי, תוכלו להשתמש באפקטים כמו טשטוש תנועה ואפקטים משוגעים וקביעות מוגדרות אחרות שמגיעות עם תוכנת עריכה. כשאתה עורך צילום של מישהו שעושה משהו, הקפד להתרחק מהנושא שמבצע את הפעולה. השתמשו במסכות קטע בלתי נראות כאשר אובייקטים עוברים במסגרת ויוצרים "קליפ נע" או מונטאז 'של אובייקטים שעוברים בקליפ או במונטאז' שלכם.

הדבר המבריק בסוג כזה של מונטאז 'הוא שכמספר סיפורים אתה יכול להקליט סצנות או סיפורים שאינם מסעירים או דרמטיים כמוך, ולשייך אותם להקלטות שמספרות סיפור גדול ודרמטי הרבה יותר חורג משלך. ציטוטים מעוררי השראה באמת יכולים לעזור בהגברת תשומת הלב של הקהל שלכם, ותמונות שעוברות על המסך עם פסקול יפה יכולות להפוך מצגת שקופיות פשוטה להפקה רגשית.

סוג זה של מוזיקה הוא איך הקהל שלך ירגיש כשהם יראו את המצגת, וזה קובע את הטון והאווירה של הסצנה. ההתייחסות לציון הסרט בתחילתו ובסיומו של סרט עוזרת להנחות את הצופה לאורך כל חווית הסרט.

יצרנית המצגות תמיין את המוזיקה לפי ז'אנר ומצב רוח ובאופן חוקי, ללא תמלוגים – מוזיקה שנבנתה באמצעותה. אם אינך בטוח איזו מוזיקה לבחור לקהל שלך, אז האזן למוזיקה אינסטרומנטלית וקלה לשמיעה ומרגיעה. שיר חתונה כפרי המבוצע במסיבה יכול להיות התאמה מושלמת לחגיגה משפחתית או אפילו לאירוע בחיק הטבע. אל תיצור הפרעה רבה מדי עבור הקהל, אלא סמך על מוסיקה קלה אינסטרומנטלית – האזנה למוזיקה מרגיעה אך לא רועשת מדי.

הפקות וידאו משמשות להקלטות של אירועים, אך ניתן להשתמש בהן גם כדי לשדר אירועים בשידור חי לצופים בבית, כמו למשל מסיבת עיתונאים או קונצרט. זה כולל קישורים לאתרים שבהם תוכלו להאזין להקלטה, להאזין למנגינה או לצפות בסרטון של ההופעה.

אם אתה יוצר מצגת למטרות אישיות או מסחריות ומציג אותה לציבור, עליך להיזהר ברישוי מוסיקה. אם אתה משתמש במוזיקה של מישהו אחר כדי ליצור משהו או ליצור תוכנית, עליך לקבל אישור מבעל זכויות היוצרים. עבור קטעי וידאו ומוסיקה המשמשים או משותפים או משתמשים בציבור (לא מקוון), עליך לפנות ל- PRS Music או PPL לקבלת ייעוץ אם אתה זקוק לרישיון. במקרים מסוימים, כמו למשל כאשר ארגון התנדבותי מנגן מוסיקה לבניית קהילה, הם מספקים לך רישיון משותף.

אם ברצונך לכלול מוסיקה מוקלטת בתוכנית טלוויזיה או רדיו או שידור, כולל הקלטה של שיר, וידאו או וידאו קליפ לאירוע ציבורי, זה מכוסה ברישיון התחנה או PPL.

אם השיר שאתה רוצה להשתמש בו לאנימציה אינו ציבורי, התוכנית שלך אינה נחשבת לשימוש הוגן. כדאי תמיד לנסות לברר מי הבעלים של המוזיקה או הקליפ שבו ברצונך להשתמש ולקבל אישור להשתמש ביצירה. זכרו שחברות תקליטים אינן מעוניינות אם אתם משתמשים בשיר המוגן בזכויות יוצרים לסרטון שיווקי קצר בלבד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן