איך למצא פלייבק טוב?

איך למצא פלייבק טוב

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

איך מוצאים פלייבקים טובים? איך ניתן לחפש פלייבק טוב? מה צריך לדעת על התאמת הקול שלך לפלייבק?

אחד המאפיינים העיקריים של האלגוריתם הוא רשימת ההשמעה השבועית Discover Weekly, שמציעה רשימת השמעה של שירים חדשים בכל שבוע שאתה חושב שאולי תרצה. זה לא כל כך מותאם אישית כמו שאתה עשוי לקבל ב- Spotify, אבל זה עדיין די טוב כרגע ומשתפר כל הזמן. אם אתה צריך לעדכן את רשימות ההשמעה שלך, תוכל לשנות את הכרטיסייה "הצג" ל"פופולרי ביותר "ולרענן את הרשימה למיון לפי האחרונים, או לעבור לדף" שירים בודדים "אם רשימת ההשמעה שלך כבר מכילה כמה רצועות באמת אהבת.

אם הפודקאסט שלך מתארח אצל אחת החברות הידועות יותר, כגון Spotify, אתה יכול גם לבקש שהוא יופיע ברשימת Spotify ויוצג שם. אם אתה מעוניין להוסיף הופעות חיות, בין אם מופעי יחיד ובין אם להקות מסונכרנות לחלוטין, לחץ על רצועות – רצועות או רצועות אחוריות – זה יכול לעזור. Shazam מספק גם קישור לחנות iTunes שם תוכלו לקנות את המסלול ולהאזין לו במכשיר שלכם בחינם.

עקוב אחר מסלול זה שלב אחר שלב למידע נוסף על ספריית המוסיקה שלך ועוד. חפש מוזיקה על ידי צפייה בסרטוני YouTube, השוואה ואז השוואה של איכות הצליל של כל הקלטה. ילד האריות הקטן פותח חלון באתר המוסיקה ותוכל למצוא מוסיקה באותו אופן שהיית עושה אם היית צופה בסרטון יוטיוב. לאחר צפייה בסרטון וקריאת התסריט, הקשיבו לתצוגה המקדימה ובחרו "האזינו" מהרשימה.

האזן ליוטיוב ואז נסה למצוא שירים בעלי צלילים דומים המבוססים על קצב, מהירות, התקדמות, מכשור ומפתח. רוב הסיכויים שהשיר הנכון יופיע בניסיון הראשון ותוכלו לחפש אותו כדי לאשר שזה השיר הנכון.

בהחלט קל יותר לזהות שיר בזמן השמעתו, אך בעתיד עליכם להיות בטוחים לזהות את המוסיקה באמצעות האפליקציה. אז בפעם הבאה שתיתקלו בשיר שמעולם לא שמעתם ורוצים לדעת במה מדובר, הפעלו את האפליקציה וזיהו אותה.

אפליקציה זו מאפשרת לך לנתח את המוסיקה שלך ברמקולים השולחניים שלך, אך עליך להוריד אותה לטלפון שלך. כדי לגלות איזה שיר או סרטון מנגן בטלפון שלך, השתמש במצב הקופץ באפליקציה.

כבונוס נוסף, אתה יכול לנסות לחקור את מילות השיר ולהבין כיצד להוסיף כתוביות לסרטון. אם אתה נקלע למצב בו המסלול האחורי פועל, נסה לערוך את השיר כדי לעקוף אותו.

ואז נדבר על איך אתה יכול להשתמש בטווח הקול שלך כדי לפרש את השיר טוב יותר ויותר בזמן שאתה עושה את התרגילים הקוליים. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, שאל את המורה שלך לשירה או תסתכל ביוטיוב על טיפים לפיתוח קול.

ראשית כל, אנו מזכירים לכם כי זה נוהג טוב להמתין לאינטראקציה של המשתמש לפני תחילת השמעת השמע, כך שהמשתמש ידע שמשהו קרה. זו אפליקציית פודקאסט מעוצבת שעובדת בשבילי, אבל זה לא תמיד יכול לעבוד בשבילך. חיפוש שירים בסרטוני YouTube תלוי בכמות התגובות ובאיכותן. אחד הכלים הטובים ביותר למציאת שירים בסרטוני יוטיוב הוא Song Finder, סיומת Chrome בחינם ששווה לך אם אתה עדיין מבולבל. עכשיו, כשתדעו למצוא את הדרך הנכונה, עליכם להחליט איזו טכניקה מועילה ביותר עבורכם. מה שעליך לעשות הוא לחסל מוזיקה לא הולמת ולהתחיל לעבוד על רשימה קצרה של האפשרויות הטובות ביותר. כשמדובר על מה שאתה רוצה לשלם, כאשר אתה מחפש שירות זרימה טוב, יש לך כמה פגמים קטלניים.

אם אתה לא יודע איפה לחפש כדי להשיג מנגינה מוצקה, אז אתה בטח כבר יודע כמה מקומות להתחיל. עד כה עבדתי על מציאת מוזיקה שתואמת את תוכן הווידיאו והצופה.

אם אתה רוצה מוזיקה אישית, יש הרבה מלחינים זה יכול לעזור לך להשיג בדיוק את מה שאתה מחפש. בעזרת Google Play מוזיקה תוכל להעלות לספריית Play שלך עד 50,000 שירים אישיים ותוכל להוסיף לספריה כמה שירי מנוי ושירים שנרכשו. עם YouTube Music אני יכול גם להזרים אל – the – Go ולהוסיף מעל 100,000 שירים מהספרייה שלי. הידיעה כיצד לבחור מוסיקה לסרטון שלך יכולה להיות שימושית כשרוצים להגביר את קצב הווידיאו, לשלוט על יחס הקהל ורגשותיו, או אפילו להסתיר אובדן צלילים וקיצוצים קשים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן