שיר בהפתעה לבת מצווה

שיר לבת מצווה

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

אנחנו רק מתחילים לתכנן מסיבה שתהפוך את היום המיוחד של ילדכם לבלתי נשכח ובלתי נשכח. כדי להגשים את החלום הזה, אספנו כמה דברים ממש מגניבים לעשות לבת המצווה שלך. מתכנני אירועים, תקליטנים ואנשי מקצוע אחרים שמארגנים את האירועים הטובים ביותר של בולטימור מזה עשרות שנים. תנו לאנשי המקצוע הללו לעזור לכם להגשים את החלום שלכם ולהגשים אותו בעזרת צוות המדהים שלנו של מתכנני אירועים ותקליטנים DJ וגישה בלתי מוגבלת לכישרון הטוב ביותר בענף.

אם יש לכם עוד קצת זמן לכתוב שיר הפתעה לבת המצווה של ילדכם או יום מיוחד אחר בחייכם, כולנו בעד זה!

כשמדובר בכתיבת רשימת השמעה ראשונית לדיג'יי לבר מצווה שלך, הדבר החשוב ביותר הוא לזכור כמה זמן יש לך בפועל. זכרו שהשירים נמשכים בדרך כלל 3-4 דקות, אז הרשו לעצמכם כמה זמן אתם מבקשים ממנו לבדר אתכם.

אם אתה רוצה לשמח את האורחים שלך ולהתכונן ללילה של כיף וריקודים, אתה בהחלט צריך להשתמש בשיר הזה. עם קצב אופטימי ומילים נינוחות, התקליטן לבר מצווה שלך מהנה מתמיד. השיר הזה מתאים באופן מושלם לכל בר-מצווה, מכיוון שהפזמון מתחיל ב"אני יכול לספר לכל אחד מה אני רוצה ". אני לא בטוח מה לעשות. M מיועד לגבר. אם אתה כמוני ורק רוצה לחגוג, זה השיר בשבילך וזה בהחלט יביא את האורחים על רחבת הריקודים.

זה יכול לערב את כל הצדדים המעורבים ואולי אפילו ליצור כמה רגעים ארוכים עבור הקהל. המסיבות הטובות ביותר מתנהגות כמו מוזיקה מכיוון שהאורחים מסתובבים ונהנים.

השיר הזה עוסק בכיף והקל על הילדים להצטרף למסיבה שלהם. עם קצב מצחיק, מקהלה וזמר גיבוי, המנגינה הזו יפה ומשמעותית ומכניסה אתכם לאווירה למסיבה נהדרת. המנגינה הנינוחה הזו עם המנגינה הפשוטה שלה מושלמת להתחלה מהנה ומבעבעת למסיבה!

עם ריקוד – עם קצב ומילים מצחיקות – השיר הזה של פיטבול בהחלט ימריץ את המסיבה! אם השיר הזה נראה צעיר מדי עבור בתך (היא מתבגרת), חשוב על שיר אחרי תוכנית הטלוויזיה האהובה עליה כדי להפוך את בת המצווה שלה לבלתי נשכחת! מצא בר או תקליטן בת מצווה שיתאים לחזון שלך ויספק בידור פנטסטי במסיבה, לא משנה מה טעמך. התקליטנים ירצו מגוון שירים והם בוודאי ישמחו אתכם!

תנו להם לטעום מראש מרעיונות השירים שלכם והם יקבלו אותם לחלוטין וישמיעו מוסיקה ששומרת על כולם צעירים וצעירים, שדואגים לכם, כל הלילה על רחבת הריקודים. גגו גם קילומטר נוסף ותמכו בך בתאורה, בתאורה ובעיצוב הסאונד של מסיבת בת המצווה כמו גם במוזיקה.

ג'ה רול ואשנטי ביצעו את להיטם "Livin 'Always in Time" בנושא בת המצווה של ווילי וונקה וזה היה שיא הערב.

הקונטיננט בקונטיקט הורכב מהוריה של סו ואחותה קארן, אך הם ידעו מעט על 18 בני משפחה שטסו מניו יורק והפתיעו אותם בבוקר בת המצווה שלהם. המשפחה שהתה בישראל עם בתם דינה שחגגה בת מצווה ורצתה לחלוק את אושרם עם הילד. הם העניקו לה את החיוך החם והברכות ממשפחתה, שהראו לה עד כמה המשפחה דואגת לה ומה היא חושבת על הילדים.

סרינה היא ילדה קטנה, אבל אני אוהבת כשבת בר מצווה מתפנה להתכונן לטקס הנרות, אז לא אכזבתי אותה והודיתי למשפחתה וחבריה. אני מרגישה שהמעגל עבר מעגל לאחר חוויה נהדרת עם סרינה, הוריה וכל חבריה ובני משפחתה בקונטיקט.

אחת המתנות הרבות שקיבלה שרה לכבוד תפקידה כבת מצווה הייתה כוכבת על שם הדמות האהובה עליה מסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" באטמן. היא אמרה שהיא רוצה שיהיה לה את המחבט שלה במחנה כי מעולם לא היה לה כזה כשהיתה צעירה יותר.

הלקוחה רצתה שכוכב יבצע מעורב של שני שירים לבנה ורצה שיר מקורי שכתבתי יושר על ידי חבריו של ילד הבר מצווה. סידרתי שכוכב ואבוא לבית הלקוח, שם בילה סטאר את אחר הצהריים בחזרות על השיר איתו ועם הבנים.

בשלב זה של השיחה גיליתי שהעורכת איתה עסקתי היא שארה, ילדה בת שתים עשרה שקיבלה את בת המצווה שלה. הראפר האמריקאי הצטרף אליהם לבמה להופעה מפתיעה, ובטוח לומר שהמסיבה – הקהל היה נרגש לראות את פניו. זו הייתה הפעם הראשונה של דרייק באירוע, אם כי לא ברור איך הנערה של BatMitzVah גרמה לו להופיע. שארה הייתה המומה כשאביה הפתיע אותה עם הידיעה שהיא הולכת לפגוש את ג'סטין ביבר למחרת וכמה נהדר זה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן