להקליט שיר באולפן הקלטות ביום הולדת

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

שנות האלפיים הכניסו שינויים רבים בתעשיית הפקת המוזיקה, לא פחות מהעלייה המסיבית של הקלטות הביתיות. אף על פי שהאולפן לא נותר ללא שינוי, ההזדמנות ליצור אלבום עם להקה חדשה בהיסטוריה הייתה אתגר אחר מאשר הקלטת הדגמה עם קבוצת רוק לא ידועה. פרין היה רגיל להיות רק על הבמה עם הגיטרה שלו, אבל הקלטה עם הלהקה הייתה אתגר חדש. כאשר אלביס הגיע לאולפן ההקלטות, סם קורנליוס פיליפס ידע את דרכו באולפן. הוא זכה למוניטין של מוזיקאי בלוז והחל לעבוד כזמר קאנטרי כאשר אלביס הצטרף לראשונה ללהקה.

היה ידוע שגם הביטלס הקליטו הקלטות רבות של אותו שיר עד שהרגישו שהוא מושלם. זה היה חסר תקדים עבור הביטלס להיכנס לאולפן הקלטות באותה תקופה עם שיר שלא היה לגמרי, אלא כתוב חלקית. כפי שצוין לעיל, היה צריך לכתוב את השיר מאפס, ולכן מפגש ההקלטות היחיד שנדרש להשלמתו, "יום הולדת", התקיים ביום שבת אחר הצהריים שהחל בשעה 17:00 ונכנס לאולפן בשעה 18 בערב הביטלס הגיעו אולפני ההקלטה עם השירים שנכתבו והוקלטו כפי שנכתבו – אך לא לגמרי.

כשהגענו לדלת החוויה החלה וזו הייתה החוויה הכי פנטסטית – הבנות היו נרגשות. למעשה, בשלב מסוים צופה (לא אני) הוזמן לבמה לחגוג את יום הולדתה וגרם לקהל לשיר "יום הולדת שמח".

שני זמרי הליווי שאנו שומעים בשיר (שהוקלט ככל הנראה במסלול שש) הם יוקו אונו ופטי. שיר זה עובד טוב יותר עם האנרגיה של הקהל ושימש גם בהקלטות הופעות חיות, אך הוא נופל באולפן הקלטות.

Stripped הוקלט עם מיקרופון יחיד בסדרה Binaural של Chesky Records, אותה התווית מתארת כ"לוכדת ריאליזם מרחבי גדול עוד יותר. "ה- Zoom H6 הוא אחת המתנות הטובות ביותר למוזיקאים שמקבלים את כל מה שהם צריכים כדי ליצור ולהקליט את המוסיקה שלהם. ניתן לשלב אותו עם מצלמה כדי ליצור סרטונים באיכות גבוהה המושלמים להקלטת הופעה חיה. אין שום דבר אחר אתה צריך להקליט שיר או אלבום שלם, מה שהופך את תהליך ההקלטה לקל ויעיל הרבה יותר מאי פעם ומביא אותך צעד אחד יותר לאירוע בפועל. אבל זה לא רק על הקלטת שמע, זה על הקלטת וידאו. — – בפרט, חבילה זו היא המתנה המושלמת עבור זמרים וכותבי שירים אשר לא רק מסוגלים להקליט שירה באמצעות המיקרופון הכלול, אלא יש להם אפשרות להקליט כלים. יש גרסת מיקרופון ל- iRig הנקראת "iRigs Pre "וזו מתנה נהדרת למוזיקה כשאתה קונה לזמר. אל תשכח את הזמר, ואם אתה כותב שירים, אתה יכול להיות בטוח שתקנה להם עותק של האלבום האחרון שלהם. — – המכשיר היחיד שאי אפשר להקליט אותו טוב ב- t הסט שלו הוא מערכת תופים שלמה, אם כי המיקרופון הכלול וכניסות נוספות מתאימים לבסיס טוב (ראו למשל את הקלטת הווידיאו בתופים). באופן כללי, מדגם וולקה הוא המתנה הטובה ביותר להפקת מוסיקה, ומוזיקאים יכולים להקליט איתו כדי לבנות ספריית דוגמאות נהדרת. אחרים נהדרים, אך אינם מאפשרים למוזיקאים להשתמש בדוגמאות משלהם, אך הם עדיין נהדרים להקלטה. ברגע שההקלטה של החלק הווקאלי הסתיימה והמעבר מעורבב, האירוע מגיע לשיאו בכולם שמתייצבים עם כלי האולפן. מצלמת אור וידאו מקצועית תפרוץ, וידיאו ששר את השיר האהוב עליך יוקלט, תקליט את רצועת הגיבוי שנבחרה ואז החלקים שהוקלטו בנפרד יוכנסו להקלטות, כך שתסיים עם באמת גרסה ייחודית לשיר שבחרת. אחרי השיר כולם יורדים מהבמה כדי להנציח את עצמם באירוע המיוחד הזה לנצח.

הזמינו את מסיבת יום ההולדת שלכם במסיבות ההקלטה של איסטסייד ואתם בחלק הנכון של העיר להמשיך את מסיבות סוף השבוע ואת פעילויותיכם באדינבורו עם מסיבת אולפן.

התשלום המינימלי למסיבת אולפני הקלטות הוא 340 ש"ח, המאפשר עד 2 משתתפים להשתתף, התשלום משתנה בהתאם לכמות המשתתפים ולכן צריך ליצור קשר לפני ולתאם, תוכלו לבדוק את הזמינות של אולפני הקלטות למסיבות שירה.  הקלטה במסיבת אולפן היא כל מה שאתה עושה, אז בדוק את זה עכשיו כדי ללמוד פרטים נוספים ותפס את המשבצת שלך.

זו המתנה המושלמת למוזיקאים שרוצים להקליט סאונד משלהם ישירות מהמכשיר שלהם, אך הגרסה החדשה עוברת דרך ארוכה ומאפשרת למוזיקאים להקליט אודיו באיכות גבוהה בקלות עם המכשירים הניידים שלהם. אם אתם מחפשים פיתרון למוזיקאי שמקליט ומערבב שירים משלו, המסך הזה בדיוק מתאים לכם. האוזניות האלה הן מתנה מושלמת לאוהבי המוסיקה מכיוון שהם לא משנים את הצליל יותר מדי והכל נשמע כמו שצריך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן