שיר בהפתעה לחתונה

שיר הפתעה לחתונה

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

כשהזכרתי את 10 שירי החתונה הראשונים שלי לשנות ה -20, דיברתי על שירים מהעבר, ולא על העתיד. אפילו השירים שאתה מחשיב למוזיקת החתונה שלך אולי לא האהובים עליך, אבל זה דבר טוב לגבי ריי למונטיין. האהוב עלי ביותר הוא השיר על מסיבת חתונה, שמסתיים בהפתעה מפתיעה, קצת אהבה והרבה צחוק.

שירי חתונה נותנים את הטון ויכולים להיות רומנטיים, מצחיקים, מקוממים או טיפשים, אבל אני ממליץ לך להקשיב לו ולחשוב על זה. זהו שיר נהדר לחתונה שלך ואחד מעשרת שירי החתונה המובילים שלי לשנות ה -20.

שיר החתונה שתבחר צריך להיות מיוחד ולהתאים לסגנון הריקוד שלך, בין אם זה נדנוד איטי או מספר כוריאוגרפי. לא משנה מה השיר האהוב עליכם, בין אם זה בלדה ובין אם לא, תעשו את זה! תהלוכת בן / בת הזוג שלך יכולה להיות גם שיר למסיבת החתונה אליה אתה הולך במעבר, אך הם עשויים להתנהג על פי המנגינה שלהם, אם כי אתה צריך להחליט. אפשרות נוספת היא להשמיע את השיר מתוך אלבום החתונה, כמו הגרסה המקורית של השיר האהוב או קאבר לשיר פופולרי.

עם זאת, אם אתה מעוניין יותר במשהו מקורי ובלתי צפוי, כגון שיר מהאוסף שלך, ייתכן שתרצה שהוא יהיה שיר הפתעה למסיבת החתונה או אפילו לך ולבן זוגך. בעת בחירת שיר החתונה הטוב ביותר לחתונה שלך, כדאי לך לכלול שיר מסורתי שהקהל אוהב. שירי חתונה מודרניים מתאימים לריקודים ולשיר יחד – ומביאים מגוון לקבלת הפנים. אתה יכול לשיר כמה שירי ריקודים, או שאתה יכול פשוט להפתיע את החצי הטוב יותר שלך ואני בטוח שיהיה לך הרבה כיף בחתונה. בחר את Sangeet או שיר החתונה הבאים מהאוסף שלך, כגון שיר קלאסי או מודרני.

השיר למטה יהווה תוספת נחמדה לכל חתונה קתולית וניתן לשיר או לנגן במהלך הטקס. ניתן לנגן או לשיר את השיר מעל ומתחת במהלך הטקס שלך, אך מתאים במיוחד לחתונה קתולית.

שיר האהבה הקלאסי שלהלן יהדהד עם בן / בת הזוג שלך והאורחים שלך, לא משנה איזה סגנון מוסיקה תבחר ליום החתונה שלך. אם אתה רוצה לכבות את הסנטימנטליות בחתונה, השיר הזה מפגיש את כולם כדי לזכור מה חשוב. אנו ממליצים לך לקרוא את רשימת השירים שלנו כדי לעבור במעבר, למצוא השראה ולדבר עם השיר שלך. אם יש לך הצעות כלשהן, יידע אותנו, ברצוננו לשמוע איזו מוסיקה לחתונה תבחר ליום הגדול שלך.

שירי חתונה מתאימים לכל רגע בחתונה שלך, מהטקס עצמו ועד לריקוד הראשון, ומכסים מגוון רחב של סגנונות מוזיקה, החל קלאסית ועד היפ הופ ועד פופ. בין אם אתם עורכים חתונה כפרית או רומן עם עניבות שחורות, תמצאו שיר חתונה טוב שישלים את כל חלקי היום. למצוא את השיר המתאים לך ולשושבינות שלך לרקוד אליו עשוי להיות חשוב לא פחות מהמוזיקה שאתה רוצה שיהיה על רחבת הריקודים במהלך הלילה הראשון שלך יחד כזוג.

למצוא שיר עם המשפחה שלך – מילים ידידותיות שמתאימות לאישיות שלך ומעבירות את מה שאתה רוצה, במיוחד אם אתה מתכנן להפתיע את החתן שלך, זה דבר שדורש שעות של סינון במוזיקה והאזנה. הרשימה אינסופית, אך בחרנו עבורכם כמה משירי החתונה הטובים ביותר. כדי לעזור לך במשימה הקשה הזו בחרנו כמה משירי הפסנתר האהובים עלינו בשנים האחרונות, כמו גם כמה שירים חדשים.

אם הטעם המוזיקלי שלך אינו מחוץ למסלול הנגוע, עיין בכמה משירי חתונת האינדי להלן כדי למצוא פרשנות חלופית לשיר החתונה המסורתי.

בעוד זוגות רבים משתמשים בו כשיר הריקודים הראשון שלהם, אני מוצא אותו יפה עוד יותר כשיר ייחודי לחיתוך עוגות. אם אתה אוהב לחשוב בקול רם אבל חושש להגזים בחתונה שלך, אנו ממליצים על המנגינה של גיי כשיר הריקודים הראשון שלך.

הקפטן האקוסטי ואני נהנים לנגן את השיר הזה כי האווירה העליזה שלו מעניקה לאורחי החתונה שלנו קפיצת מדרגה בסוף יום חתונה מבריק. השיר יתפרש בצורה הטובה ביותר עם Night and Day, מה שמעניק למוזיקת החתונה שלך עומק מוזיקלי מיוחד ורומנטיקה. אז שיר הריקודים הראשון שלך צריך לשקף את זה, והוא הופך למשמעותי ביותר. בחר שיר שגורם לך לרצות לרקוד במעבר ולבקש מהאורחים שלך לשיר, וכדאי לחשוב איזה מסר השיר ישלח. להפתעתי, ריקוד החתונה בו הזוג הכי טוב הוא לא זה שהאורחים ייהנו ויזכרו לנצח. בחר אחד כשיר החתונה שלך לריקוד הראשון וזה בהחלט יעלה על המתמודדים שלך על הרגליים. בחרו בצעדת חתונה מסורתית עם מילים רומנטיות, אך אם תמקד את החזון שלכם בגבר בסוף המעברים, אפילו לא תרשמו איזה שיר מושמע.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן