שיר בהפתעה – זה לא שיר בהמתנה!

הכנת שיר בהפתעה

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

בטח יצא לכם לשמוע לא פעם ולא פעמיים את המושג "שיר בהפתעה" ו"שיר בהפתעה" ולא ממש ידעתם מה ההבדל בין השניים, הגיע הזמן לעשות סדר בעניינים להבין את ההבדל בין השניים. מדובר על שני סוגי שירים אשר ממלאים תפקידים אחרים ואף על פי שהם נשמעים זהים עדיין יש ביניהם כמה הבדלים מהותיים. אז כדאי לעשות סדר בדברים הגיע הזמן שתבינו מה זה שיר בהפתעה ומזה שיר במתנה ולמה הם לא דומים.

מהו שיר בהפתעה?

שיר בהפתעה הוא אשר מוקלט באולפן הקלטות כמתנה לחוגג אירוע, זה יכול להיות מתנה לבת מצווה, מתנת יום הולדת, מתנת גיוס, מתנה למסיבת רווקות ועוד. כלומר מדובר על שיר בהפתעה שהוא לאדם שחוגג אירוע מסוים ושהוא מתבצע על ידכם באולפן הקלטות בדומה לשיר שמתבצע על ידי זמר מקצועי. השיר יכול להיות מוכר של אחד הזמרים או שיר מקורי שלכם שכתבתם. לא משנה במה תבחרו, ברגע שיש לכם את השיר אתם נכנסים לאולפן הקלטות ומתחילים להקליט ולאחר מכן עוברים מתקנים את כל ההפרעות במהלך השירה ומוסיפים אפקטים שונים ועוד.

מהו שיר בהמתנה?

שיר בהמתנה הוא שיר אשר כל מי שמתקשר בין שזה לרשויות שונות, חברות פרטיות או אפילו אנשים פרטיים. השיר יכול להיות שיר של אחד הזמרים, שיר מקורי או אפילו לשלב קריינות, מענה קולי ועוד. השיר מושמע במקום צליל קו הטלפון והוא מעביר בנעימים את הזמן לאותו אתם שמתקשר ועד שעונים לו בצד השני. לרוב עסקים וחברות שונות משתמשים בו כחלק מזהותם בתור עסק או חברה.

מה ההבדלים בין שיר בהפתעה לבין שיר בהמתנה?

ההבדל העיקרי בין שיר בהפתעה לבין שיר בהמתנה זה הסיבה שמשתמשים בהם. שיר בהפתעה הוא לרוב שיר אשר משתמשים בו באירוע פרטי או ציבורי, והוא מתנה מושלמת לחוגג האירוע. לעומת זאת, שיר בהמתנה הוא שיר שלא קשור לאירוע אלא הוא חלק בלתי נפרד מעסק כדי להנעים את זמנו של הלקוח על הקו במקום שישמע את צליל קו הטלפון. בנוסף לכך, שיר בהפתעה מוקלט באולפון הקלטות בהתאם לאירוע עצמו ואילו שיר בהמתנה יכול להיות שיר שאנו מכירים או סתם מנגינה ללא מילים, וכך אין צורך להיכנס לאולפן הקלטות ולהקליט אותה.

שיר בהפתעה – המתנה השווה ביותר באירועים

אם יש לכם אירוע פרטי בקרוב ובעל השמחה הוא אחד שיש לו את כל הדברים החומריים שיש, עם שיר בהפתעה תוכלו להפתיע אותו וכן לגוון לו במתנות. שיר הפתעה הוא אחת המתנות המרגשות והכיפיות שכל בעל שמחה ירצה לקבל והכי חשוב הוא לא עוד מתנה חומרית שמשתמשים וזורקים, אלא מתנה מכל הלב שמראה על איכפתיות ואהבה כלפי בעל השמחה. מתנה ששונה מכל המתנות האחרות ויוצאת מהכלל, מתנה שאפשר לשמוע אותה לאורך כל השנים ולא ימאס לכם. לכן אין זה פלא שבשנים האחרונות הפך שיר בהפתעה לאחת המתנות המובילות ביותר שאנשים אוהבים לתת מאשר מתנות חומריות רגילות.

שאלות נפוצות על שיר בהמתנה ועל שיר בהפתעה

שיר בהפתעה יכול להתאים למגוון נרחב של אירועים. זה יכול להיות הפתעה לבן או בת הזוג, ליום הולדת, לבת מצווה או בר מצווה, למסיבת רווקות, לחגיגת חברות, חגיגת נישואים, למתגייסת ועוד. כמו כן, אפשר לתת אותו גם כמחווה לבן או בת הזוג ללא קשר לאירוע מסוים. כך שמדובר על מתנה מקורית ומרגשת שכל אדם ישמח לקבל מאשר מתנה חומרית וכן היא תיזכר לאורך שנים רבות ובמיוחד האדם שנתן אותה.

אם אתם רוצים להפתיע את בעל או בעלת השמחה ואתם יודעים שיש להם הכול, שיר בהפתעה היא מתנה מרגשת ומיוחדת שכל אחד ישמח לקבל ואף יזכור את נותן המתנה.

אם אתם רוצים להיות שונים ולהשקיע בלקוחות שלכם ללא קשר לגודל העסק, שיר בהמתנה היא דרך מעולה לעשות זאת.

ההשקעה בשיר בהפתעה שווה ועוד איך את התוצאה, לא רק שהיא מתנה מקורית מכל הלב, היא מרגשת ומראה איכפתיות מצד הנותן אותה והיא תיזכר אצלו לאורך שנים רבות.

שיר בהמתנה זה שיר שאתם יכולים לשים כסאונד רקע בהמתנה עד שאתם עונים למי שהתקשר אליכם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן