מה זה שיר במתנה?

שיר במתנה

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

להלן כמה מהרעיונות הרצויים ביותר למתנות ליום האהבה לאישה המיוחדת בחייך. הנה שיר להראות כמה אתה אוהב אותה ולהעניק לה מתנה מיוחדת נוספת של אהבה, אהבה ואהבה ביום האהבה 2021. מה אתה רוצה מיום האהבה שלך ומה אתה רוצה במתנה? הנה רשימה של מה שאני רוצה את רוב המתנות ליום האהבה שלי ואת הטובות והגרועות שבהן. ואת מהן היא שיר במתנה!

רוב הרצועות המופיעות כאן הן שירים כמתנה, אך למרות התכונה המשותפת של הכותרת המילה "מתנה", כמעט לכולם יש פרשנויות ליריות שונות. יש שירים המושרים כדי לנחם אותנו כשיש לנו שברון לב, אחרים לשיר על סבל למען ישו, ויש מזמורים שיש להם מילים מיוחדות על פרידה מאדם אהוב ומציאת שלום במוות, בעוד שאחרים הם שירים כלליים יותר של שבח והערצה.

זו חוויה נהדרת לתת למישהו שאתה אוהב את המילים והשירים שלך, ולכתוב שיר למישהו גם אם אינך מוזיקאי זו מתנה רגשית מצוינת. צ'רלס ווסלי כתב: "אני יכול לכתוב פזמונים, אבל אני לא יכול להגיד לך מהי מתנה, אם אתה רוצה לקרוא לזה מתנה רוחנית או לא. חלק ממני אסיר תודה שאני שר שירים שמשנים את חייהם של אנשים ועוזרים להם לכתוב מילים. שמושכים את הנשמה שלהם.

אז אמנם אני חושב שיש לי מתנה, אבל אני לא חושב שאפילו הזמר הגרוע ביותר יכול להרעיש את אלוהים. בין אם זה שיר שאני כותב או כלי שאני מנגן , אם אוכל לשיר ממש טוב, יהיה לי את החסד.

לעתים קרובות אנו בוחרים שיר מסוים מכיוון שיש לו משמעות עבור בני הזוג. לעתים קרובות אני שומע אנשים אומרים, "זה שיר עבורם." , הם בחרו בשיר שיש לו משמעות עמוקה עבורם, וזה הפך לשיר שלהם.

דוח אחד מייחס את השיר לרוח כושית שנשמעה בקנטרברי, ניו המפשייר, אשר ככל הנראה הייתה מאפשרת לרועדת לקבל את "המתנה" של שיר בעולם הרוח. חשבון אחד ייחס את השירים לרוחות הכושיות שנשמעו בקנטרברי, ניו אינגלנד, שם נועד השייקר "לקבל את מתנת השיר מרוחות העולם." זו דרך נהדרת להראות למישהו מה אתה מרגיש כלפיהם, בין אם הם נכתבו על ידי עצמך ובין אם על ידי מישהו אחר. כשאתה שר שיר מסוים על מתנה, יהיה זה פשוט או מורכב, אתה יכול להשתחוות, להסתובב ולעודד ולזכור שההישגים הרגילים והיומיומיים שלך משמעותם משהו בחיים ושגם אם זו לא מעטפה לפתיחה או גביע לעודד אנחנו צריכים לעודד את זה.

כשאתה בגלריה, אתה אמור להיות פתוח לאפשרות לקבל את מתנת השיר ולסגור את מעגל המתנות – לתת ולשתף את המוסיקה עם מישהו, בין אם אתה מבורך להיות היוצר שלו או לֹא.

בהתאם למצב, אתה יכול להחזיר את השיר או האלבום אם לא הורדו או הושמעו. אתה יכול להסיר אותו מהספרייה שלך ולהחזיר אותו, או שאתה לא יכול לשמוע אותו.

השיר שהיה לי כשיר חתונה הוא שיר ישן, וזה כמעט מרגיש כאילו היה יכול להיכתב על ידי. זה פשוט, אבל אנשים רבים משנים את הנוסח כשהם שרים את השיר ואומרים "זו מתנה להיות איתך", והשינוי הקטן הזה עושה את ההבדל במשמעות השיר הזה. הנוסח מתייחס למערכת יחסים, כלומר אני מקווה מאוד עבורכם, אני כמעט מרגיש כמו השירים שיכולתי לכתוב. בסופו של דבר, לעולם אין לך זמן לשכלל שיר או אלבום; אתה צריך לחכות עד שאתה כותב שיר טוב; להקליט את השירה המושלמת; ולערבב מסלול מושלם.

כל שעליך לעשות הוא להשאיר תגובה כאן אם אתה שוקל מתנה פשוטה או לפחות מתנה טובה עבורי, אנא צור איתי קשר בכל מקרה. בין אם אתם חוגגים חג אמיתי ובין אם לא, עליכם לשקול כיצד מוסיקה ממלאת תפקיד במושג הנתינה וכיצד היא קשורה לרעיון חג המולד.

לפעמים זה השירים שסבתא שלך שרה או השירים שאמא שלך או אבא שלך שרו לך כשהיית קטנה. האם תרצה לשנן המנון ממש ארוך ולשתף אותי בפוסט הזה?

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן