שיר בהפתעה לבר / בת מצווה מכל המשפחה

שיר בהפתעה לבר/בת מצווה

הכנת שיר בהפתעה לכל אירוע ומטרה - השאירו פרטים!

אחת החוויות המדהימות של הילדים שלנו זהו יום הולדת גיל שתים עשרה לבנות ויום הולדת גיל שלוש עשרה לבנים. זהו גיל שהם מגיעים לבגרות וזה גיל מרגש מאוד גם בשבילם וגם להורים להורים שלהם, בדרך כלל אירועי בר ובת מצווה חוגגים בגדול באולם אירועים המכיל הרבה מוזמנים. 

כך שבטח יהיה חשוב לכם להשקיע בתלבושות תסרוקות ושאר הדברים שיגרמו לכם להפוך את האירוע שלכם לכיפי, אתם מרגישים שצריך לעשות את האירוע המושלם ומחפשים רעיונות מקוריים.

אחד הדברים שיכולים להרים את האירוע לגבהים חדשים זהו שיר בהפתעה לבר מצווה או שיר בהפתעה לבת מצווה שכל המשפחה מקליטה יחדיו, זו הפתעה מיוחדת במינה שהאורחים שלכם לא ישכחו הרבה זמן. 

תחשבו שאתם ההורים לוקחים את הילדים לאולפן הקלטות ושרים יחד שיר בהפתעה לבן או הבת שלכם שחוגגים את גיל המצווה. מעבר לחוויה האדירה שתחוו באולפן ההקלטות השיר עצמו יושמע באירוע וזה פשוט מדהים מה שקורה לקהל והילד או הילדה המופתעים מרגישים שקיבלו מתנה מדהימה שלא ציפו לה.

איך בוחרים שיר בהפתעה לבר מצווה

ההמלצה הטובה ביותר במקרה כזה הוא פשוט לבחור שיר שהחתן המצוות מחובר אליו, שאתם יודעים שהוא אוהב ושיש סיכוי טוב שהוא ירגש אותו. חלק מהכיף וההפתעה היא לשיר שיר שכל המשפחה שרה יחדיו לכן מומלץ לבחור שיר שגם אתם מתחברים אליו.

בדרך כלל ההמלצה תהיה לבחור שיר מבדר או אולי אפילו מצחיק אך השיר צריך גם להתאים לאופי של החוגג. אתם יכולים לשבת יחדיו כל המשפחה ולעשות ערב כיפי שאתם מאזינים לשירים פוטנציאליים ואפילו מנסים לשיר ולבדוק האם השיר מתאים לכם. 

בכל מקרה בגלל שאתם מעוניינים לעשות שיר בהפתעה לבר מצווה של הבן שלכם חשוב לשמור עליו הפתעה ולדאוג שאף אחד מבני הבית לא יפלוט משהו בטעות ליד הילד החוגג.

בכל מקרה נסו להפוך את כל התהליך לחוויה כיפית שכל המשפחה משתפת פעולה נסו לדמיין ולתכנן את הרגע עצמו איך תעשו את ההפתעה ומתי יהיה הרגע הנכון.

איך בוחרים שיר בהפתעה לבת מצווה

שיר בהפתעה לבת מצווה תמיד מצליחה לרגש, גם במקרה זה שוב נמליץ לבחור קודם כל שיר שמתאים לאופי של החוגגת. לפני שאתם בוחרים את השיר נסו להקשיב מעט למוזיקה שהילדה אוהבת, תבדקו עם שאר הילדים האם הם יודעים של שיר מסוים שהם יודעים שאחות שלהם אוהבת.

מומלץ גם להתייעץ עם המפיק המוזיקלי של האולפן הקלטות שבו אתם מתכוונים להקליט, אחרי שיכיר אתכם בדרך כלל הוא ידע מה להמליץ לכם להתאים לכם את השיר הטוב ביותר בשבילכם וכמובן כזה שירים את האירוע.

שאלות נפוצות בנוגע להכנת שיר הפתעה לבר/בת מצווה

הרבה פעמים משפחות שמכינות הפתעה לבר מצווה של הבן שלהם מעוניינים גם לצלם את האירוע בקליפ אשר ישודר באירוע זה בהחלט אפשרי וגם ללא ספק מתנה מקורית.

בכלל לא, כל הרעיון הוא לעשות הפתעה לבת מצווה של הבת שלכם, אתם לא צריכים לפתוח בקריירת שירה ולעשות הסבת מקצוע. ברור שתצטרכו לשיר בצורה סבירה לפחות כדי שטכנאי ההקלטות יוכל לערוך את השיר שלכם ואף לתקן זיופים וטעויות.

התשובה היא בהחלט כן ואפילו שזאת התשובה עדיין שיר בהפתעה לבר מצווה זוהי מתנה מקורית ומרגשת אשר מצליחה להפוך כל אירוע לשמח יותר ובטוח שמרגש יותר.

פעם באמת זה היה מורכב לבצע הקלטות והמחירים של אולפני ההקלטות היו גבוהים בהרבה מהמצב הנוכחי, כיום המצב שונה לחלוטין ואתם יכולים למצוא אולפן הקלטות מעולה אשר יקליט לכם את שיר בהפתעה לבת מצווה במחירים שמתאימים לכל כיס אפשר לומר ביחס לחוויה התוצאה הסופית המחירים של ההפתעה זולים מאוד.

לסיכום:

אם אתם עומדים בפני חגיגות בר או בת מצווה לילדים שלכם ואתם מחפש לעשות משהו מקורי שכל המשפחה תהנה ממנו הקלטת שיר בהפתעה לבר / בת מצווה זוהי מתנה מושלמת לא רק לילד או לילדה שחוגגים את גיל המצוות אלא חוויה לכל המשפחה שלעולם לא תשכחו ואפילו תהנו להיזכר ברגעים המאושרים.

הרגע שבה ההפתעה נחשפת זהו רגע מרגש במיוחד זהו רגע מרגש מאוד שגם האורחים שלכם לא יוכלו להישאר אדישים. השיר שמתנגן ברקע הופך בשניה אחת את האירוע לכיפי ומקפיץ שהרי זאת המטרה שלנו לעשות יום הולדת לילדה או לילד שלנו שהגיעו לגיל בגרות 

כיום גם תוכלו למצוא שיר בהפתעה בשילוב של קליפ שאתם מצטלמים בו, אחד היתרונות של הקלטת שיר בהפתעה לבר / בת מצווה זוהי החוויה ביחס למחיר אתם מקבלים חוויה משפחתית בלתי נשכחת גם בעצם ההקלטות עצמן גם השיר שישאר אתכם תמיד, וכמובן רגע ההפתעה וההשמעה שלו ביום הגדול

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן